Choiva máxica de cores, experimentos para nenos

26 / 9 / 2017 |

Novo episodio da nosa #cienciadoreves con un par de experimentos sinxelos, vistosos e moi resultóns. Paga a pena tan só por ver as súas cariñas. Imos facer choiva de cores e mesmo imos conseguir unha treboada de cores con cousas que temos na casa. Por certo, o experimento pode ser moi relaxante tamén :)

Martes día de #cienciadoreves con experimentos que podedes facer nas vosas casas e achegar así a ciencia aos máis pequenos da casa. Sempre trato de buscar experimentos fáciles e chamativos cos que poidades aprender e reflexionar, por suposto. Hoxe vos traio dúas propostas diferentes de choiva máxica de colores. Vale, pillada, non é magia, é ciencia.

  • Lluvia de colores

Es uno de mis experimentos favoritos hasta el momento porque resulta muy vistoso y relajante. Tan sólo necesitas un vaso grande de agua, aceite (nosotros probamos primero con aceite corporal, pero no era lo suficientemente denso, así que te recomiendo que utilices un aceite de cocina que no sea de una tonalidad muy oscura como el de girasol), colorantes alimentarios y, a ser posible, un gotero.

 

En el vídeo los has visto, ¿verdad? Agua, aceite con gotas de colorante, te aseguras de que todas las gotas están incorporadas al aceite y vas vertiendo despacio sobre el agua. Las formas y dibujos que se van formando en el agua con las bolsas de aceite y observar cómo se va soltando poco a poco el colorante es un ejercicio de observación, reflexión y relajación.

Por supuesto, en ese momento, es cuando empiezas a hacer preguntas a tu peque. ¿Por qué crees que sucede esto? ¿Por qué no se mezclan el aceite y el agua? ¿Qué pasa con esas bolsas de color? Maravilloso para aprender y reflexionar sobre densidades, flotación, etc…

 

  • Tormenta de colores con espuma de afeitar.

De nuevo un experimento sencillito y resultón. Necesitas:

Un vaso de agua grande.

Espuma de afeitar.

Vasos con un poco de agua y bastante colorante y un gotero o utensilio similar para echar el agua con colorante sobre la espuma.

Y esto es lo que sucede…

 

Lo intentamos varias veces y el resultado no fue siempre el mismo. Te recomiendo que no eches las gotas de agua con colorante muy bruscamente sobre la espuma.

Turno para las preguntas del revés, la observación y la reflexión. Por supuesto, si te sobra líquido con colorante, te animo a que os inventéis nuevos tipos de lluvia o a practicar simplemente trasvases de líquidos, una actividad en la que trabajaréis muchas habilidades y, además, se mancharán y divertirán. ¡Garantizado!

Experimentos para niños, lluvia de colores. Ciencia para niños

Las caras de asombro que se les quedan valen oro

Compartir:

Tamén che pode interesar...

Aprender da natureza

O ceo, a terra, os animais e moi pocos límites pero moi claros (todos relacionados coa seguridade), en este escenario e coa premisa de fomentar o xogo libre e a aprendizaxe na natureza nace a escola bosque Amadahi. Invitámoste a coñecela.

Cantamos e contamos con Antonio Rubio e Kalandraka

Imos cantar e contar cos libros de Antonio Rubio en Kalandraka. Despois do encontro co autor ao que fun a semana pasada animeime a alimentar un pouco a miña recén nacida canle de youtube con algunhas cancións-contos que lles encantan aos máis peques da casa.

O xiz e o street art infantil

Un paquete de xiz, un parque, unha praza e a crear! Deixóche coa colaboración de este mes de Paula Verde, sempre coas súas imaxes que traspasan. Pensaches algunha vez en todos os beneficios de convertir aos teus peques en artistas de rúa? E non, non hai que poñer a gorra para recaudar 🙂

Interésache colaborar connosco? Cóntanos
Malas madres
Madre Esfera
Utilizamos cookies propias e de terceros. Si continuas navegando, entendemos que aceptas o seu uso.