Libros máxicos para pequenos científicos

21 / 9 / 2017 |

Xoves de libros do revés. En esta ocasión, mesturamos os libros coa ciencia e de este cóctel explosivo sae esta colección de libros que acabamos de descubrir nos que aparecen as colores como por arte de maxia. Vídeo reseña curtiña, pero moi clara. Recomendable a partir de 3 ou 4 anos en función da precisión dos peques cos pinceis pequenos.

¿A quién no le fascina ver aparecer algo de la nada? Uno de los experimentos que tengo previstos para las próximas semanas es el de hacer tinta invisible. Pero para ir haciendo boca y mezclarlo con un poco de arte, nos hemos estrenado en experimentos similares con esta colección de libros de la editorial Usborne que descubrimos hace apenas unas semanas.

Son libros mágicos y muy sencillos de utilizar. Tan sólo necesitas agua y colocar apropiadamente el libro. Trae una capa posterior para que la coloques detrás de la hoja que pintes y que así no se moje la siguiente página antes de tiempo 🙂

Así que, ya sabes, es una actividad que les fascina y que además relaja bastante. Simplemente tienes que concentrarte en pintar las distintas formas y ver aparecer la magia bajo tus ojitos y los suyos. Eso sí, moja el pincel cada vez que cambies de figura porque sino se mezclarán los colores.

La colección tiene hasta este momento siete títulos. En casa nos hemos estrenado con este “Bajo las olas del mar”, pero puedes elegir en función del gusto de tus peques entre “Dinosaurios”, “Colorea por arte de magia”, “La selva”, “Navidad”, “El palacio de las hadas” y “El jardín de las hadas“.

Te dejo al final del post links afiliados a amazon para que puedas comprar alguno con un click si te apetece probarlos 🙂

 

Compartir:

Tamén che pode interesar...

Benvido ás tribus emocionalmente intelixentes

Atención, familias, é o momento das tribus emocionalmente intelixentes, as únicas capaces de asegurarnos un futuro mellor en este planeta. Apúntate á formación gratuíta da Fundación María José Jove e únete a elas.

Reloxo de aprendizaxe. Como aprender as horas e a xestión do tempo

O momento de retomar rutinas é un de eses Súper Momentos nos que se evidencian moitas veces as dificultades dos peques para xestionar o tempo, aprender a descifrar “ese lío” das horas e introducir ou asentar conceptos como as estacións, os meses do ano… Hoxe tráioche os recursos que me teñen sido máis útiles ata agora neste camiño.O meu último súper descubrimento foi un reloxo de aprendizaxe que me te vai namorar!

Granxas escola en Galicia

Un listado completiño para que poidas planear a túa fin de semana ou as túas vacacións diferentes. Todas as granxas escola que están operativas en Galicia na actualidade, con visitas guiadas e máis información. Acaso o vas perder?

Interésache colaborar connosco? Cóntanos
Malas madres
Madre Esfera
Utilizamos cookies propias e de terceros. Si continuas navegando, entendemos que aceptas o seu uso.