Catro cousas que adorarás se che gustan os Lego

21 / 3 / 2017 |

Unha das miñas aficións é manterme ao día de novidades no mundo dos xoguetes, o mundo da creatividade útil e dos artiluxios que che deixan coa boca aberta. Hoxe che traio catro xoguetes e obxectos decorativos e de almacenaxe que che encantarán se che gustan os Lego e os xogos de construccións. Pequenos caprichos que seguro que te sacan de máis de un apuro e te inspiran moitísimo.

Si, “cousas”, porque non son todo xoguetes nin son todos novos. Son pequenos grandes descubrimentos que fun recopilando nos últimos anos e que creo que che poden gustar, xoguetes, elementos de almacenaxe e ata de construción e decoración. Cousas que adorarás, que che van encantar se che gustan os Lego ou calquera outro xoguete de construcción. Imos a polo primeiro.

  • Nimuno. Trátase de unha cinta adhesiva flexible compatible con distintos sistemas de construción como os Lego, Megablocks, Kreo… Ou, o que vien sendo o mesmo, un xoguete que che permite crear unha superficie de xogo de construccións á túa medida e no case calquere tipo de superficie: curva, en costa, arredor de un elemento determinado… Ideais tamén como elemento de xogo para levarte de viaxe.
Cintas de juego adhesivas compatibles

Cintas compatibles Nimuno

Nimuno, cinta de juego adhesiva flexible

Cinta de juego adhesiva flexible

Como es una cinta flexible y se recorta puedes utilizarla para definir las formas que tú decidas y crear a tu antojo. Puedes investigar sobre el proyecto de Nimuno aquí porque todavía están en fase de captación de fondos para salir al mercado, así que podrás colaborar con ellos y obtener a cambio varias cintas.

  • Cajas de almacenaje de Lego. Lo sé, no son una novedad, pero no por ello dejan de gustarme. Me parecen un precioso elemento decorativo que permite además construir tus propios rincones de juego, ya que, por supuesto, pueden unirse como las piezas reales.

Cajas de almacenaje de Lego

Cajas de almacenaje de Lego

Ahora mismo las puedes encontrar en distintas tiendas de decoración, en Amazon o en la tienda online de Tutete.

  • Everblock. Si alguna vez soñaste con vivir en una casa de juguete este puede ser el inicio de un sueño cumplido. Bloques de plástico que puedes utilizar para construir una mesilla de noche, un rincón de juego, una mesa de trabajo o un murete divisorio dentro de tu oficina. Admítelo, ¡te encantan!

Piezas de construcción para decoración

Muro construído con piezas de construcción

Ejemplo de aplicación a decoración en este muro

  • Way to play. Es otro de esos inventazos que vas a anotar en tu lista de imprescindibles desde hoy. Se trata de una carretera de goma flexible que se puede montar sobre cualquier superficie y que al ser modular se puede extender o reducir todo lo que te interese. En la casa del revés la tenemos desde hace ya unos meses porque fue uno de los encargos de Papá Noel y sólo le veo un pequeño defecto y es que el material de goma del que están hechas tiene un súper imán atrae polvo. Vamos, que se ensucian con nada y el polvo se queda bastate adherido.
Way to play, carreteras flexibles

Carreteras flexibles

Carreteras de juguete flexibles

Foto de Waytoplay

Yo, esto…(perdón) Papá Noel lo consigió en la tienda online de waytoplay, pero ahora mismo en España hay ya alguna tienda online que lo vende como Tutete o Moraig The Store. Y, por cierto, son otro juguete estupendo para una maleta viajera.

Y ya dejo de ponerte los dientes largos porque no quiero que te conviertas en una compradora compulsiva. ¿Y por ahí? ¿Algún nuevo descubrimiento en el mundo de los juguetes? Si te apetece cuéntamelo en los comentarios o en las redes sociales porque siempre me gusta descubrir productos geniales, versátiles, de esos que nos ayudan a potenciar nuestra imaginación (la de los niños ya se potencia solita).

Compartir:

Tamén che pode interesar...

O espacio para nenos. Actividades e experimentos

Un pouco de astronomía, de enxeñería aeronáutica e de experimentación. Lévote o espacio á túa bañeira, para que os peques chapoteen entre Marte e Xúpiter. O colocamos no salón da túa casa, en unha caixa de actividades ou quizáis prefiras iluminarlo en unha mesa de luz… Imos aprender sobre o espacio de maneira divertida.

Todo o que necesitas saber sobre un bañador cueiro

Toca elexir a roupa de praia e a peza fundamental soe ser o bañador. Se estás buscando un bañador cueiro para o teu peque afórroche uns cantos quebradeiros de cabeza con consellos e a miña experiencia de sete anos usándoos. Marcas, características, cómo elexilos e por que. Imos pasar un verán fantástico con bañador… ou sen el.

Libros de actividades ultramolons para desfrutar aprendendo

Nin os smartphones nin as tablets son o demo, pero existen toda unha lista de posibilidades e propostas para que os teus fillos xoguen e aprendan en eses “tempos mortos”. Xa che falei en outras ocasións de xoguetes viaxeiros e hoxe lle toca o turno a libros de actividades molóns, moi prácticos polo seu tamaño e porque a maioría son reutilizables e unhas cantas sorpresas máis.

Interésache colaborar connosco? Cóntanos
Malas madres
Madre Esfera
Utilizamos cookies propias e de terceros. Si continuas navegando, entendemos que aceptas o seu uso.