Cinco experimentos con globos para nenos

17 / 10 / 2017 |

Novo capítulo dos nosos experimentos do revés cos que achegamos a ciencia aos máis pequenos e o pasamos bomba. Sempre trato de buscar materias primas de andar por casa que nos fagan reflexionar e que nos dean moito xogo. Desde logo, os globos o son. Imos aprender e experimentar con globos.

Martes do revés, nova cita cos experimentos e coas aprendizaxes científicas para os/as máis pequenos/as. Hoxe vos traemos cinco experiencias moi sinxelas con globos. En realidade, unha de elas a fixemos con un guante de látex, pero porque non tiñamos botellas con una boquilla pequena para poder colocar un globo. Vamos, que o podedes facer con globos ou con luvas e, ademáis practicar o soplo.

Cinco propostas que, como vén sendo habitual, vos contamos en un vídeo resumo e vos damos por aquí as chaves para conseguir levar estes experimentos a cabo con éxito.

Trucos:

  • CDs voladores. ¿Conoces esos juegos en los que se lanza un disco sobre una mesa con aire? El disco flota a toda velocidad de un lado a otro por cualquier pequeño empujón. Pues en este caso, este experimento, que le había visto a The Dad Lab, se basa en el mismo principio. Unes una boquilla de agua con cola a un cd. Colocas un globo con aire en la boquilla y el aire se va soltando poco a poco así que el juego es especialmente divertido y el cd casi flota a toda velocidad. Asegúrate de que la boquilla queda bien fijada en el cd.
  • Guante volador. Lo hicimos con un guante porque teníamos un vaso, pero con una botella puedes hacerlo con un globo. Soplas por una pajita que introduces previamente en la botella o vaso y a soplar hasta que el globo o el guante salgan volando. ¡Se mueren de risa!
  • Globo loco. Otro que le he visto a Sergei de The Dad Lab. Metes una pajita en un globo. Cierras bien la boca del globo con celo. Soplas y luego lo sueltas. Un detalle, la pajita tiene que ser de las “de doblar” como diría el peque del revés 🙂 El globo se vuelve loco y gira sin parar.
  • ¿Has probado alguna vez a meter una moneda en un globo? Te recomiendo las de 20 centímos para conseguir un efecto más espectacular. Empiezas a girar el globo y el sonido que se escucha al rodar la moneda a toda velocidad en su interior os da pie a hablar de la fuerza centrífuga.
  • Botella congelada. Una botella de cristal en el congelador. Unas horas más tarde la sacas y le colocas en su boquilla un globo. Empiezas a calentar la botella con las manos cada vez con más energía y compruebas que el globo empieza a llenarse de aire y a inflarse. ¿Sabes por qué? La presión aumenta a medida que aumenta la temperatura y eso hace que el globo se infle poco a poco.

 

Quedaron uns cantos experimentos con globos no tinteiro así que creo que temos xa en ciernes un novo capítulo de ciencia do revés para nenos e nenas.

Compartir:

Tamén che pode interesar...

Queres aprender emocionándote?

As emocións sempre tan presentes, nos guían pola vida desde pequeniños e, sen embargo, seguen sendo as grandes esquecidas na nosa educación. Tranqui, nunca é tarde para aprender e desfrutar, aquí chega a II Edición do Foro Emociona!

O “baixón” ou “subidón” musical en Nadal

Alegría, alegría, amor, festa… O Nadal é todo isto, ou non? Carla López, a nosa musicoterapeuta, reflexiona hoxe sobre os estados emocionais e a nosa forma de “vivencialos” a través da música. Serviría de algo poñer a música máis alegre cando só queres oír unha e outra vez esa balada? Ahhh e non te perdas a sorpresa final en forma de curtametraxe, una pequena marabilla.

Omundoaoreves, la peque del revés revisando libros en la biblioteca

Máis contos para cantar e contar

Volvemos dende a casa do revés cos nosos contos cantados. Propostas para desfrutar da literatura e achegar aprendizaxe aos nosos/as peques de unha maneira divertida, amena e diferente. A quen non lle gusta que lle canten as cousas? Catro novos contos para cantar e contar con vídeos incluídos.

Interésache colaborar connosco? Cóntanos
Malas madres
Madre Esfera
Utilizamos cookies propias e de terceros. Si continuas navegando, entendemos que aceptas o seu uso.